יהודה גליק לקול חי: המשטרה מתעלמת ביודעין מאירועי טרור בהר הבית

שמואל וייס No Comments on יהודה גליק לקול חי: המשטרה מתעלמת ביודעין מאירועי טרור בהר הבית
14:20
30.04.24
קובי פינקלר No Comments on נתניהו מבטיח: "ניכנס לרפיח – עם עסקה או בלי" | מתעדכן

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יהודה גליק, פעיל בעידוד העלייה להר הבית שנפצע לפני מספר חודשים בניסיון התנקשות מצד פלסטיני, מתריע – משטרת ישראל מתעלמת, הפיגוע בו ניסו להתנקש בחיי, לא היווה תמרור אזהרה מספק עבורה.

בפוסט שהעלה אמש ברשת החברתית, כותב יהודה גליק, שאך לאחרונה יצא מבית החולים ונמצא בתהליך התאוששות והחלמה, מהפציעות הקשות: "לפני מספר שבועות כשמישהו שפך מים על חברת הכנסת חנין זועבי לא התלבטתי לרגע וגיניתי זאת באותו רגע. המשטרה הזדרזה והגישה כתב אישום ובצדק.

הבוקר עלה להר הבית הרב ארלה הראל (בעבר ראש ישיבת שילה). אשה מוסלמית ניגשה אליו ושפכה עליו מים כשבסמוך אליו עומד שוטר שראה את כל האירוע. הרב ביקש מהשוטר שיעצור את האישה והשוטר סירב.

אני אומר כאן בצורה ברורה וחד משמעית בהר הבית עוד יישפך דם ואתם משטרת ישראל לא תוכלו לומר ידינו לא שפכו את הדם הזה. הדם הזה כולו מרוח על הידיים שלכם. ניסיון ההתנקשות בחיי לא הספיק לכם כי נשארתי בחיים!

הסובלנות שלכם לאלימות היא אצבע על ההדק של הרוצח הבא. זו המשימה של הכנסת הקרובה הפסקת האלימות בישראל גם זו המכוונת נגד אזרחי ישראל היהודים בשם האיסלם הרדיקלי".

בשיחה לקול חי, הוא מחדד את המסר ומבהיר – כי משטרת ישראל מתעלמת ביודעין, מהמצב הביטחוני עליו היא מופקדת ושמירה על אזרחים נורמטיביים שלמרות הימנעותם מפעילות פרובוקטיבית, כאשר פעילים טרוריסטים, או גורמים אסלאמיים רדיקליים תוקפים אותם, בוחרת 'משטרת ישראל' ביודעין להתעלם מהאירועים, כאשר התעלמות כזו מתקיפות טרוריסטיות, יש לה משמעות אחת – חיזוק הטרור והזמנת מעשי טרור נוספים ואלימים יותר.

לדבריו: אם משטרת ישראל לא תשנה את הפאזה, ותעצור כל התנהגות אלימה, הרצח הבא, הוא רק עניין של זמן. נסיון ההתנקשות בי היה אמור לשמש תמרור אזהרה מוחשי, לאן הדברים צפויים להגיע. אולם, לצערי הרב, לא נלמדו והופנמו הלקחים. בתקווה שהדברים ישתנו בהקדם.



0 תגובות